miércoles, 19 de febrero de 2014

SOBRE MI

La vida m'ha donat a vore que llegir no es un càstic, es una diversió

       
                                                                                             - Marta Sendra Caballero


Hola a tots els lectors!, soc Adaia Caballero i tinc que dir que soc simpàtica en les persones que ho són en mi i en els que tinc confiança. També m'ha agrada llegir (es clar) i un dels hobbies que practique es montar a caball (a vegades no sempre). També tinc que dir que sóc una adicta a 'Els jocs de la fam', intentare comentar tot el que puga del lliibres i de les películes. Un besset a totes les persones que els agrade la lectura.

Signat: `El món lectura de Marta´.

Raons per a llegir:


  • La lectura ens ajuda ha millorar a l'hora d'escriure
  • També a llegir en més seguretat
  • Fa que tingues un cap mes obert...

Aquest blog està fet per a  tots els amants dels llibres en valencià!! Espere que vos agrade:)


1 comentario:

  1. M'agradat molt la teua frase ja que es molt ingeniosa i a mi no se m'haguera ocorrit

    ResponderEliminar